الجمعة، 30 أكتوبر 2009

الملل أحيانا لذيذ

حب تشوف ماتش بين فريقي الحامول وكفر الزيات؟؟ blink.gif
طب تحب تشوف فيلم عربي قديم بطولة عبد الوهاب مدته تلات ساعات ؟؟ blink.gif
تحب تشوف مسلسل عربي عن قصة شاب بيحب فتاة لكنه فقير وأهلها مش راضيي؟ blink.gif
تحب تسمع خطبة لحسني مبارك؟ amr2.gif

كلها حاجات مملة جداً .. أنا عارف
كتير هيقول لك أنا لا يمكن أستحمل الملل ده كله wacko.gif
ولكن...
من إحدى هواياتي أن أتابع الأشياء المملة..
لماذا؟
لأن الأشياء المملة مضحكة جداً

أحب متابعة مباراةالحامول وكفر الزيات بشدة..
ففيها سأضحك على اللعب الساذج .. وأيضاً سأضحك على الملعب الذي هو أشبه بالمزرعة..
وعلى الجماهير التي تجلس بالترنج والشبشب كأنها أستيقظت للتو من السرير على الاستاد على طول
وعلى المدرب اللي لابس جلابية laugh.gif


وفيلم عبد الوهاب..
هأضحك على الكلام الحمضان بتاعهم
لما يقول لحبيبته :" أنا مش حابب تكون بيننا علاقة غير شريفة"
ولما يتكلم على المزيكا ويقول :" موسيأى" ( مش موسيقى laugh.gif )
ولما يضحك بطريقة مصطنعة ويقول : ( ها ها ها )
بنفس اللهجة اللي انا كاتب بيها دي بالضبط laugh.gif
هأضحك على الممثل الكومبارس اللي عمال يبتسم للكاميرا..
وعلى زكي رستم لما يقول ( صداقيني يا مديحة)


أما المسلسل العربي.. فهأضحك على الملل .. وعلى عبط المخرج و المؤلف والممثل وسذاجتهم
على التفاصيل العبيطة في المسلسل
وعلى الأحداث اللي بتناقض نفسها

أما بابا حسني فسأضحك على الراجل اللي هيقف ف نص الخطبة يقول:
" يا مبارك قول قول .. إحنا معاك على طول على طول"
وعلى الكلام اللي سمعته في الخطبة اللي فاتت
وعلى تكراره لكلمة :" السلام خيار استراتيجي laugh.gif "

طب تصدقوا بإيه؟
أنا مرة سهرت على فيلم بطولة حسن الأسمر وعايدة رياض لمدة ساعتين laugh.gif
كان فيلم ممل .. عن المخدرات



صدقوني يا جماعة
الحاجات المملة ممتعة جداً
بس لو نصبر عليها
rolleyes.gif






هذا البوست عبارة عن توبيك قديم كتبته في منتدى حكاوي الزعفرانة في 23 نوفمبر 2008 .. أصلي عاوز أنقل عفشي من هناك biggrin.gif

هناك 4 تعليقات:

  1. سألووووونى
    انا ميييييييييييييين

    ردحذف
  2. انا بقالى حولى 14 سنه بقرف نفسى باشياء ممله
    نايس توبيك كالعاده:)
    وانقل عفشك كله احنا جاهزين :D

    ردحذف
  3. ههههههههههه

    بوست زي العسل :))

    انا مستنيه العفش بقي ..:)

    ردحذف
  4. عمرو فكري: مين اللي سألوك ؟!:D

    mona : هههههههه.. دا انت اكيد عايشة في لذاذة ما بعدها لذاذة :D

    hager za3bal: اهلا بيكي في المدونة لأول مرة :)

    ردحذف

please..put some words important or leave my blog in peace