الخميس، 6 أغسطس 2009

المهم اني كتبت


كنت بأزعل اوي زمان لو محدش علق على حاجة بأكتبها او تجاهلها
دلوقتي مبتقش تفرق معايا
كنت زمان لما الاقي حاجة كاتبها مفيهاش ردود اخش اقول
" فين الردود .. انتوا منفضين لي ليه dry.gif "
دلوقتي مش فارقة معايا خالص
لأني قررت أن اكتب لنفسي ... لو محدش قرأ يبقى مش مشكلة .. عادي.. انا اسمي حطيت فكري قدام الناس..
و مفيش حد كل حاجة بيقولها لازم الكل يهتم بيها
لو حد قرأ و ماردش.. مش مشكلة ... اهم حاجة انه يكون فهم انا عاوز ايه .. و اتمنى اني افيده
اما لو قرأ و علق..
خير و بركه .. و يشكر
و بكده حسيت أني بقيت بأكتب بصفاء ذهن مش مهتم حد يقرأ او لا... المهم اني مش أبطل كتابة..
لانها حاجة بأحبها ...


هناك 4 تعليقات:

  1. ((لأني قررت أن اكتب لنفسي ... لو محدش قرأ يبقى مش مشكلة .. عادي.. انا اسمي حطيت فكري قدام الناس..
    و مفيش حد كل حاجة بيقولها لازم الكل يهتم بيها
    لو حد قرأ و ماردش.. مش مشكلة ... اهم حاجة انه يكون فهم انا عاوز ايه .. و اتمنى اني افيده ))

    مفهوم التدوين عموما انا شايفه ان دى مساحتك الخاصة وبتكتب فيها

    مش مستنى الكومنت

    منا كنت زيك كده زمان وبزعل لما بلاقى الكومنتات قلت

    زمان كنت الاقى فى اول يوم بتاع 25 واحد ردوا :D

    ردحذف
  2. مفهوم التدوين عموما انا شايفه ان دى مساحتك الخاصة وبتكتب فيها

    مش مستنى الكومنت

    بالظبط كده

    وعلى فكرة ناس كتير بتخش تقرى بس مش بترد .. فده مش معناه انها مش بتقرى او مش عاجبها

    موضوع الرد ده والتعليق بيبقى اكتر فى المنتديات وكده .. لكن المدونة زى ما مشمش قال مساحتك الخاصة

    ردحذف
  3. ياااااه أخيرا!
    مدونة متميزة بالمناسبة، أنا قولتلك قبل كده بيعجبني كلامك أوي حتى لو اختلفت معاك ساعات.

    ردحذف

please..put some words important or leave my blog in peace