السبت، 20 ديسمبر 2008

أنا عملت مدونة


محاذاة إلى الوسط


عملت مدونة..... الكلمة دي عادية ... بالنسبة لناس كتير بس بالنسبة لي مش عادية خالص.. أنا دخت السبع دوخات أول مرة عملت حساب على blogger نسيت كلمة السر.. تاني مرة برضه نسيت كلمة السر .. ساذج مش كده؟؟ معلش المبتدئ دايماً بيفرح بالحاجة اللي بيعملها لأول مرة في حياته ربنا يسهل بقى...


أحمد علاء


هناك 6 تعليقات:

  1. مش سذاجة يا فندم ما الغالبية العظمي من الناس
    بتلاقي صعوبة في اول خطوة وبعد كدا بينطلقوا
    حضرتك اول ما بدأت تكتب ع النت كنت زي دلوقتي
    اكيد لاء مع مرور الوقت هتلاقي الأمور سهلة

    ردحذف
  2. انا flower whisper

    و المدونه شكلها ظريف

    بالنسبه للنسيان ف لا عادي منا بردو حصلي كده وكنت بشترك وانسي مش عشان اعمل مدونه لا عشان ارد في مدونات اصحابي وبعدين وقتها مكنتش فاهمه قوي وقتها يعني ايه مدونه



    بس العلم نور بقي بدايه موفقه


    ومستنين منك كل جديد

    ردحذف
  3. مبارك المدونه يا احمد و يلا ابتدي اكتب فيهاواوعي تنسي الباس دي كمان

    هههههههههههه

    ردحذف
  4. ههههه.. لا يا عم .. دي انا حافظها والحمد لله .. بس ربنا يستر على الذاكرة بقى

    ردحذف
  5. ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    الف الف بمبرووك عالمدونة

    هجبلك حرف G هدية :p

    ردحذف

please..put some words important or leave my blog in peace